Descarca
noul catalog
de marturii
CONTACT CUM COMAND? BLOG

Luni Vineri: 09:00 18:00
037 203 73 60 | 0724 595 858



Termeni și condiții

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Societatea DELUXE CARDS S.R.L., prin intermediul website-ului
www.deluxe-cards.ro catre Client si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al Partilor.

Termeni:

Cumparator: persoana fizica/juridica ce efectueaza o Comanda;
Vanzator: Societatea DELUXE CARDS S.R.L. – prin website-ul www.deluxe-cards.ro, nr. de inregistrare Registrul Comertului, J40/17174/2005, C.U.I. 18035010, cu sediul in Mun. Bucureşti, Calea Călăraşilor nr. 167, Bl. 39, sc. A, parter, ap. 3, sector 3.
Bunuri/produse – orice produs din magazinul online www.deluxe-cards.ro, mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.
Produse personalizate – invitatii sau carduri care pot fi personalizate conform cerintelor Clientului, prin tiparirea unui text, la alegerea Clientului.
Perioada de sezon – perioada cuprinsa intre 01.06 si 31.08 (lunile iunie-august).
Comanda – acordul dintre Vanzator si Client prin care Deluxe Cards se obliga sa livreze Bunurile, iar Clientul achita contravaloarea acestora.
Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Prin procesarea unei Comenzi pe site-ul www.deluxe-cards.ro, Clientul este de acord cu Termenii si conditiile website-ului. Acceptarea comenzii de catre Deluxe Cards se considera finalizata in momentul confirmarii prin e-mail. Orice comanda neconfirmata de catre Deluxe Cards nu va avea valoarea unui Contract.

Efectuarea comenzii

Dupa selectarea produselor dorite si adaugarea acestora in cosul de cumparaturi, Clientul va proceda la plata acestora conform metodelor de plata detaliate in sectiunea Modalitati de plata.
In situatia in care Clientul doreste achizitionarea unor produse personalizate (invitatii ori carduri), acesta va trebui sa achite un avans in cuantum minim de 50% din valoarea comenzii. Restul de pret aferent comenzii va fi achitat de catre Client prin ramburs, la data livrarii produselor. In aceasta situatie comanda se considera ferma si Vanzatorul o va procesa doar dupa confirmarea platii avansului.
Avansul se poate achita online cu ajutorul platformei PayU ori prin transfer bancar in contul Vanzatorului (a se vedea capitolul Modalitati de plata).

In scazul in care Clientul doreste personalizarea invitatiilor comanda minima este de 15 bucati (invitatii ori carduri).

Procesarea comenzii si executarea produselor personalizate

In situatia in care Clientul doreste personalizarea produselor (doar invitatii ori carduri), dupa plasarea comenzii, in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la efectuarea platii avansului, Clientul va primi prin e-mail propunerea de text pentru invitatie.

In acest sens, Clientul va putea vizualiza textul ce urmeaza a fi imprimat anterior executarii invitatiei/cardului, pentru a putea corecta eventualele greseli sau erori materiale. Se recomanda citirea cu atentie a textului integral, nu doar a datelor privind numele, prenumele etc., pentru a exista certitudinea ca nu exista nicio greseala sau eroare materiala. Dupa verificarea textului, Clientul va transmite Societatii Bunul de Tipar, prin e-mail, catre aceeasi adresa de e-mail de la care a primit textul initial.
Orice neconformitati datorate lipsei de diligenta a Clientului in verificarea si corectarea textului nu pot fi imputate Societatii, aceasta fiind exonerata de raspundere. Cheltuielile suplimentare ocazionate de aceste imprejurari se vor suporta in integralitate de catre Client.

Livrarea produselor

Termen in regim NORMAL: 4-5 zile lucratoare de la data achitarii avansului*
Termen in regim de URGENTA: 2 - 3 zile lucratoare de la data achitarii avansului*.
Taxa pentru regimul de urgenta platibila de catre Client este de 60 lei TVA inclus/comanda.

Termenul de livrare in regim normal este de maxim 5 zile lucratoare si 3 zile lucratoare pentru regim de urgenta, termene calculate de la data efectuarii comenzii ori achitarii avansului pentru produsele personalizate.

In situatia in care produsul nu se gaseste in stoc, DELUXE CARDS S.R.L. va anunta Clientul prin orice mijloace, comunicandu-i si noua data de livrare.

Atentie!
In cazul produselor personalizate termenele de livrare vor fi decalate in mod proportional cu intarzierea Clientului la transmiterea Bunului de Tipar. Pentru ca Vanzatorul sa respecte termenele de mai sus, Clientul trebuie sa transmita Bunul de Tipar in termen de 48 ore de la primirea propunerii de text.

*)In perioadele de sezon termenul de livrare va fi stabilit in functie de volumul comenzilor.

Invitatiile se livreaza neasamblate. Toate componentele invitatiei se livreaza individual in cutie (spre exemplu accesoriu, invitatie, interior, plic).

Clientul poate opta pentru livrarea produselor deja ansambalate, caz in care va achita o taxa de asamblare in cuantum de 0,30 lei/bucata TVA inclus. In aceasta situatie termenele de livrare de mai sus se vor majora cu pana la doua zile lucratoare.

Livrarea se va efectua de catre o societate de curierat (Fan Courier sau Posta), la domiciliul Clientului ori la o alta adresa indicata de catre acesta, taxa de transport fiind de 20 lei (TVA inclus).

Schimbarea termenului de livrare
Societatea isi rezerva dreptul de a schimba oricand termenul de livrare, atat cel normal cat si pentru cel in regim de urgenta in functie de volumul comenzilor.
Societatea are obligatia de a anunta de indata Clientul despre schimbarea termenului de livrare.

Modalitatea de plata

Plata online folosind cardul
Plata va putea fi efectuata online cu cardul prin platform PayU, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (nclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, www.deluxe-cards.ro foloseste platforma PayU.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra (in functie de card, pot lipsi).

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. www.deluxe-cards.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Plata online prin transfer bancar (ordin de plata)

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Deluxe Cards, transmise prin e-mail de catre Vanzator.
Procesarea comenzii si livrarea produselor se va efectua dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a facturii proformei emise.
Nume societatea: Deluxe Cards S.R.L.
Cont bancar: RO92 RZBR 0000 0600 0720 7001, deschis la Banca Raiffeisen
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Plata ramburs

Plata avansului de minim 50% din valoarea comenzii este obligatoriu prin oricare dintre modalitatile de mai sus.
Nu se poate achita intreaga contravaloare a comenzii prin ramburs.
Se poate achita prin ramburs la livrarea produselor, diferenta de pret dintre valoarea totala a comenzii si valoarea avansului.

Politica de returnare

Potivit legislatiei in vigoare, Clientul are dreptul sa notifice în scris Societatii ca renunta la contractul de vanzare-cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Notificarea se va realiza prin transmiterea unui e-mail catre comenzi@deluxe-cards.ro

Prin urmare, Clientul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 (zece) zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, Societatea isi rezerva dreptul de a decide daca accepta returul sau nu, iar in caz de acceptare, daca imputa pierdea suferita in aceste circumstante asupra valorii produsului; suma retinuta va fi comunicata Clientului dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Exceptii:
Conform legislatiei in vigoare, urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

ATENTIE
Contractul avand ca obiect achizionarea de catre Client a unor invitatii personalizate nu poate fi denuntat unilateral de catre acesta, termenul de 10 zile lucratoare mentionat anterior, nefiind aplicabil.

Garantia produselor

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie conform prevederilor legale. Garantia reprezinta angajamentul asumat de Societate fata de Client, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor in care a fost incheiat contractul de vanzare-cumparare si comenzii Clientului.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Societatea Deluxe Cards S.R.L. (Deluxe Cards) este inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul 31015.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Deluxe Cards are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Scopul colectarii datelor este: informarea utilizatorilor / clientilor privind situatia contului lor de pe www.deluxe-cards.ro, informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor.

Prin completarea datelor dvs. in formularul de creare de cont si/sau de Comanda declarati ca acceptati neconditionat ca datele dvs. personale sa fie incluse in baza de date a Deluxe Cards, inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal sub numarul 31015, si va dati acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre Deluxe Cards, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre Deluxe Cards, afiliatii si colaboratorii acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor.. De asemenea, va dati acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre Deluxe Cards atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara.

Prin citirea prezentelor Termene si Conditii ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.

Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale si de a solicita stergerea totala sau partiala a acestora.
Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa Mun. Bucureşti, Calea Călăraşilor nr. 167, Bl. 39, sc. A, parter, ap. 3, sector 3, va puteti exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
- o data pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
- sa interviti asupra datelor transmise;
- sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara
- sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

Legea aplicabila – jurisdictia

Contractul este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Societate si Client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

Drepturi de proprietate intelectuala

Toate materialele integrate in acest site sunt proprietatea intelectuala a Societatii. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduce. Totusi, paginile complete ale site-ului pot fi tiparite daca sunt destinate a fi folosite in scop strict personal.





Promoții